14 Ekim 2012 Pazar

Progroup Uluslararası Danışmanlık Şirketi MÜSİAD Fuarı-Yılmaz Parlar

MÜSİAD Fuarı’nda, İş dünyası TURQUALITY hakkında bilgi almaya yoğun ilgi gösterdi


Progroup Uluslararası Danışmanlık Şirketi, TURQUALITY desteklerinden yararlanabilmeleri konusunda işletmelere yardımcı olmak için, 11 ile 14 Ekim tarihleri arasında CNR Expo Fuar Merkezi’nde düzenlenen 14. Uluslararası MÜSİAD Fuarı ve 16. Uluslararası İş Forumu’nda, KOBİ’ler ile buluştu. Türk işletmelerini ‘Turqualıty’ konusunda bilgilendirmeye devam eden Progroup, 2023 hedeflerine ulaşabilme noktasında, Turquality’nin işletmelere 10 milyon dolar ve üzerinde verdiği destekleri anlattı. Fuar sırasında, iş dünyası Turquality destek programı hakkında bilgi almaya yoğun ilgi gösterdi. Dünyanın, devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan Turqualıty, Dış Ticaret Müsteşarlığı’nın 2003 yılında çıkardığı, "Türk Ürünlerinin Yurtdışında Markalaşması ve Türk Malı İmajının Yerleştirilmesine Yönelik Faaliyetlerin Desteklenmesi Hakkında Tebliğ" sonucunda oluşturuldu. Turquality Vizyon ile “10 Yılda 10 Dünya Markası” oluşturulması hedeflemektedir. Turquality destek programı ile Türk firmalarının stratejik başarılarının artacağını ifade eden Progroup Genel Müdürü Salim Çam, proje kapsamında üst limit olmaksızın, %50 oranında 5 yıl süre ile destek verildiğini anlatmaktadır. Turqualıty’den yararlanmak için belli kurallar bulunuyor İşletmelerin Turqualıty desteklerinden yararlanma sürecinde, bütün süreçleri kapsayacak şekilde yönetsel bilgi birikimi, kurumsallaşma ve gelişimlerini sağlaması gerektiğini belirten Salim Çam, şirketlerin belirli ilke ve kurallara uyması gerektiğinin altını çizerek şunları söyledi: “Bu ilke ve kurallar ile hem işletme içerisindeki zayıf taraflar üstün hale getirilmektedir, hem de işletme dışındaki tehditler fırsata çevirebilmektedir. Ayrıca işletmelerin bunları yerine getirmesi ve belli prosedürleri aşması durumunda, yapmış olduğu çalışmalar neticesinde DTM’den ciddi teşvik ve destekler alabileceklerdir” diye konuştu. Turqualıty® Projesi: Destek Oranı % 50, Destek Süresi 5 Yıl Turqualıty® Projesi kapsamında; üst limit olmaksızın; %50 oranında 5 yıl süre ile verdiği destekler şunlardır: (a) Patent, faydalı model, endüstriyel tasarım ve marka tesciline ilişkin harcamalar. (b) Kalite belgesi alımına ilişkin giderler. (c) Moda/Endüstriyel ürün tasarımcı istihdamına ilişkin giderler. (d) Tanıtım, reklam ve pazarlama faaliyetleri giderleri. (e) Yurtdışı birimlere ilişkin giderler. (f) Danışmanlık (Strateji, operasyon, organizasyon, teknoloji) giderleri. (g) Bilişim ve bilgi yönetimi alanı.Turqualıty Programı kapsamında işletmelerin 10 farklı alanda performansı incelenmektedir. Bunlar:
(1) Stratejik Planlama (2) Finansal Performans (3) Marka Yönetimi (4) Marka Performans
ı (5) Tedarik Zinciri Yönetimi (6) Müşteri, Pazarlama ve Ticaret Yönetimi (7) Ürün Tasarım/Geliştirme (8) İnsan Kaynakları Yönetimi (9) Kurumsal Yönetişim (10) Bilgi Yönetimi
 

 yilmazparlar@yahoo.com

5 Ekim 2012 Cuma

KASTAMONU KAMUOYUNA KASTAMONU KONFEDERASYONU (KAS-KON) -YILMAZ PARLAR

KASTAMONU KAMUOYUNA

Biz Kastamonu Konfederasyonu (KAS-KON) kurucusu ve/veya yöneticisi olan Kastamonu sivil toplum çalışanları, bugün Kastamonu sivil toplumunun birlik beraberlik noktasında geldiği noktayı, mevcut fotoğrafı,  sizleri bilgilendirmek amacıyla paylaşmaktayız.
Geçtiğimiz dönemde, yüzlerce köy derneği, onlarca ilçe derneği,  birkaç il derneği ve çok şubeli bir İl derneğimizle Kastamonu Sivil Toplumu dağınık ve görsel açıdan bir güç ifade etmeyen bir yapı görünümündeydi.
Bu dağınıklığı gidermek amacıyla, mevcut köy derneklerimizin bir araya gelmesi ile ilçe federasyonlarının kurulmasına hızla başlanmış ve kurulu İlçe federasyonu sayımız 12 olmuştur. Ayrıca, Ankara ve İstanbul’da, bulunan iki İl Federasyonumuz mevcuttur.  Gerek İlçe Federasyonlarımız, gerekse Ülkemizin farklı şehirlerinde ki İl Federasyonlarımız arasında bir koordinasyon sağlanması gerekliliği ortaya çıkmış ve geçtiğimiz yıl içinde Kastamonu Konfederasyonu (Kas-Kon) kurulmuştur.
Kastamonu Sivil Toplumunun, 5253 sayılı dernekler kanunu gereği,  mevcut en üst çatısı Kastamonu Konfederasyonu ‘ dur.
Yaşadığımız kentte, güçlü bir yapıya kavuşabilmek için STK gücümüz büyük önem arz etmektedir.  Sıla ile gurbet arasında güçlü bir bağ kurmak ve gurbetteki büyük gücü örgütlemek için mevcut Derneklerimizin, Federasyonlarımızın ve Konfederasyonumuzun iyi bir uyum içinde birlikte çalışması ve tek sesliliği sağlaması şarttır .
Yapıların sağlamlığı temelin güçlü olması ile orantılıdır ve Kastamonu Sivil Toplumunun   “ Temel Yapı Taşları “ Köy dernekleri ve Kastamonu İlçe Dernekleridir. 
Köy Dernekleri ve Kastamonu İlçe Derneklerinin fiili desteği ve  üye katkısı olmadan hiç bir İl Derneği, Federasyonlar ve Konfederasyon başarılı olamaz.
Bu nedenle, İstanbul’daki en eski İl Derneğimiz Olan KAS-DER‘in Şube Yapılanmasının bulundukları İlçelerde, gerçek anlamda,  Kastamonuluları temsil edecek hale gelmesi, ancak ve ancak, şubelerin kurulu bulundukları ilçelerde faaliyet gösteren,  Köy Derneklerimiz ve Kastamonu İlçe Derneklerimizin Yönetimleri ve Üyeleri ile birlikte oluşturulacak kadrolarla Bağımsız Kastamonulular dayanışma derneklerine dönmeleri halinde mümkündür.
Bu şekilde oluşan dernekler, örneğin Esenler Kastamonulular Dayanışma Derneği , yapılandıkları İlçedeki Yerel yönetimlerin ana muhatabı olacaktır. Bu sayede bulundukları İlçe ile ilgili Tüm faaliyetler onlarla Birlikte koordine edilecektir.  Kısacası STK yapımız, temsili anlamda düşündüğümüzde, Kastamonu Partisi gibi olmalıdır. Bu kapsamda yapılacak olan çalışma takviminin sıralamasının aşağıdaki gibi olması sağlam bir yapılanma için şarttır.
İstanbul’un her ilçesinde KASDER şubeleri bağımsız derneklere dönüştürülmelidir ve o ilçedeki tüm Kastamonu il, ilçe, köy derneklerinin katılımıyla,  Sokak – Sokak, Mahalle – Mahalle yapılanarak Gençlik ve Kadın Kolları ile birlikte aktif olarak çalışan güçlü bir yapıya kavuşması,
İstanbul’un her ilçesinde kurulmuş olan bu bağımsız KASDER derneklerinin, KASDERFED’e üye olmalarını takiben yapılacak KASDERFED Olağanüstü Genel Kurulu ile mevcut KASDER Genel Başkanının başkanlığında KASDERFED’in yeni yönetiminin ve kurullarının belirlenmesi,
KASDERFED içerisinde yer alan Köy ve İlçe Derneklerinin, eğer kurulu Federasyonları varsa, kendi İlçe Federasyonlarına katılmaları; Federasyonu olmayan İlçelerde de mevcut derneklerinin kendi ilçe federasyonlarını kurmalarını teşvik ederek kurulacak olan İlçe Federasyonlarına katılmalarını sağlamak. 
Tüm İlçelerimizin Kurulu olmayan köy derneklerinin ister bir kaç köy bir araya gelerek, isterlerse de tek tek kurulmasını teşvik ederek HİZMET ZİNCİRİNDEKİ (daha doğrusu İMECE Zincirindeki)  eksiklerin tamamlanmasını sağlamak.
Halihazırda kurulu bulunan Ankara KASDERFED ve kurulma çalışmaları devam eden Bursa KASDERFED’in ve de diğer İllerde oluşabilecek olan KASDERFED yapılanmalarının KASKON çatısı altında birlikte olmalarını sağlamak, 
İlk Olağan Genel Kurullarını tamamlamış Tüm ilçe Federasyonlarının KASKON çatısı altında bütünleşmesini sağlamak.
Yukarıdaki süreç, iyi organize edilerek hızlı bir şekilde, en fazla 6 ay içinde, tamamlanabilir ve bu yapılanmanın en üst noktası olan Kastamonu Konfederasyonu Olağanüstü Genel Kurulu, kurulu ve kurulacak olan ilçe federasyonlarımız ve il federasyonlarımızın katılımıyla, büyük bir şölen havası içinde gerçekleştirilerek yapılanma arzu edilen hale gelmiş olur.
Bu şekilde, Kastamonu Sivil Toplumu üyelerinin birbirleriyle daha iyi kaynaşması ve etkin bir şekilde projeler ortaya koyarak, başta İstanbul olmak üzere,  yerel yönetimlerde söz sahibi olmaları sağlanmış olur.
Yapılacak çalışmanın kalıcı olması ve uzun vadede Kastamonu’ya, Gurbetteki Kastamonululara ve Ülkemize faydalı olması tamamen düzgün bir teşkilat yapısı kurmakla mümkündür. Hemen bir şeyler yapalım, ‘alel acele ve plansız davranalım’ talepleri hiç bir sorunu çözmediği gibi daha da karışık hale getirir.  Amacımız planlı ve kalıcı bir çalışma yaparak,  Temeli sağlam, çatısı geniş ve herkesi kucaklayan bir yapı oluşturmak; insanımıza, şehrimize ve ülkemize hizmeti en iyi şekilde vermektir.
Sorunlara duyarlı, Toplumsal Başarıyı Bireysel Çıkarlarının Önüne Koyma Becerisine Sahip Ve kendi aklı – vicdanı ile hareket etmeyi becerebilen tüm STK çalışanlarımızı, yapacağımız teşkilatlanma ve bütünleşme çalışmalarına, katkı koymaya davet etmekteyiz.
Tek ses, tek yürek Kastamonu olmak arzusuyla hepinizi selamlıyoruz.
Kastamonu Konfederasyonu
Yönetim Kurulu ve Başkanlar Kurulu Üyeleri
yilmazparlar@yahoo.com

16 Ağustos 2012 Perşembe

Türk tatlılarının essiz lezzeti Şehr-i Kadayıf’ta-Yılmaz Parlar

Geleneksel enfes tatlar, Şehr-i Kadayıf ile Bayram sofralarında…

Bayram’da,
Türk tatlılarının essiz lezzeti Şehr-i Kadayıf’ta…



Şehr-i Kadayıf, Bayramda, Antep fıstıklı baklavadan cevizli baklavaya, portakallı baklavadan çikolatalı baklavaya ve her damak zevkine hitap eden geleneksel tatlı çeşitlerinin enfes lezzetini misafirlerinin beğenisine sunuyor

.
Bayramların unutulmaz tadını Şehr-i Kadayıf’ta yaşayın. Geleneksel Türk tatlılarının essiz lezzeti, Şehri Kadayıf ile Bayram sofralarındaki yerini alıyor.
Bir Bayram geleneği haline gelen bayram ziyaretlerinin olmazsa olmazı Baklava, Kadayıf, Sütlü Nuriye, Şöbiyet, Sultaniye, Şekerpare gibi birbirinden lezzetli tatlılar, Şehr-i Kadayıf’ta misafirlerini bekliyor.

Bayram sevincini tatlandıran baklava, kadayıf, künefe çeşitleri ustalarının essiz tarifleri ile Şehr-i Kadayıf’ta lezzet şölenine dönüşüyor. Harran Ovası’nın buğdayı, Gaziantep’in fıstığı, Urfa’nın lezzetli tereyağının kullanıldığı ve ustalarının çeyrek asırlık tecrübesiyle hazırlanan lezzetler, Şehri Kadayıf’ta tatlı severler ile buluşuyor.

Telefon: 0212 612 04 80,
                0212 573 04 80
                0212 224 04 80



.







yilmazparlar@yahoo.com

8 Ağustos 2012 Çarşamba

BAĞCILAR BELEDİYESİ EDİRNE İFTAR GEZİ-YILMAZ PARLAR



 













İFTAR TURİZMİ

Bağcılar Belediyesi Başkanı Lokman Çağrıcı iftar sofralarını “örnek olabilecek” irfan ve turizm kültür sanat sofraları haline getirerek Bağcılar halkına hizmet veriyor.
Çanakkale’den sonra, Edirne ilimiz, Bağcıların yeni gözdesi. Bağcılar belediyesi 1912 Balkan savaşların yüzyılında kahramanca savunan ve uzun süre Osmanlı imparatorluğuna Başkent olan Edirne’ye gezi tertipleyerek, şehitleri andılar. Hedef tarihi hatırlatmak kültür varlıklarını hayata geçirmek.
Balkan Şehitliğini ziyaret eden Bağcılar belediyesi ve Halkı Kuran okutarak şehitleri dualarla anması çok anlamlıydı.
Balkan Savaşları'nın 100. yıl dönümü dolayısıyla, Bağcılar Belediyesi, Edirne Valiliğiyle ortaklaşa Selimiye Camii’nin avlusunda kurulan iftar sofrası öncesinde müdafası direnişi destan olan Edirne'nin kumandanı Erzurum'un Paşası Mehmed Şükrü Paşa ve şehitlerimizin yürekleri dağlayan hazin dramı olan kahramanca savunulan tabya gezildi.

Edirne'nin Balkan savaşı savunmasında açlık susuzluk yanı sıra silah ve sayı nisbeti açısından düşman müttefik kuvvet birliklerinden çok az olmalarına rağmen askeri başarıları olan Şükrü Paşa’nın tarihe geçen cümleleri “ Edirne gibi dünyanın en stratejik mevkilerinden ve en mukaddes şehirlerinden birisini hunhar bir düşmana teslim edecek alçak bir kumandan, şanlı Osmanlı tarihinde görülmemiştir”


Yine Edirne savunması sırasındaki çektiği telgrafın sözlerini abideler üzerinde okurken tüyleri diken diken yazı “Düşman savunduğumuz hatları geçtikten sonra ölürsem, kendimi şehit kabul etmiyorum. Beni mezara koymayın, etimi kuşlar ve itler çeke çeke yesinler. Fakat savunma hattımız bozulmadan şehit olursam, kefenim, lifim ve sabunum çantamdadır. Beni bu yere gömeceksiniz ve gelecek nesiller üzerime bir abide dikecekler.” Müzenin dikkat çeken kısımlarıydı.


Balkan Savaşlarında Edirne’yi kahramanca savunduğu için tarihe Edirne Müdafii olarak geçen Şükrü Paşa’nın İstanbul Merkez Efendi Mezarlığındaki naaşı 24 Temmuz 1998 da açılırak 27 Temmuz 1998’de Edirne’deki anıt mezara konulmuştu.


Onur kırıcı sona eren savaş sonrası kılıcı çaresiz teslim eden Sofya^ya kadar trende ağlayan Şükrü Paşa'ya, Bulgar Kral Ferdinand kılıcı iade eder.

Gerçek bir destan olan direniş için, Fransızlar kendi milletleri namına bir "şeref kılıcı" ve binlerce imza dolu bir "Altın kitap" armağan ederler.

Fransızlar tarafından, Başta Piyer Loti ve generallerin imzaları ile kırılan onurun iadesi istenir Şükrü Paşa'ya verilen altın kitabın kapak ve içindeki yazıların müzedeki teşhirleri vakur vericiydi. İçinde yer alan yazı "Her taraftan tehdid altında kalan devletiniz en çaresiz musibete mahkum gibi göründüğü sırada siz baş kaldırınca hayretler içinde kalan dünya, böyle evlatlar yetiştiren bir ırkın damarlarında kendisine feyyaz bir İnkişaf te'min edecek bir kan bulunması zaruri olduğunu i'tirafa mecbur oldu."


Şükrü Paşa’nın müdafa ettiği tabya, aynı zamanda Osmanlı padişahı II. Mehmet’in küçük yaşta tahta geçmesiyle fırsat yakalayan akçelerinin azlığını sebep göstererek isyan çıkaran yeniçerililerin eylem yaptıkları tepe. Tepenin adının, “Buçuk Tepesi” olduğunu rehberden dinliyoruz.


Neden “Buçuk”? ismini sorduğumuzda II. Mehmet 3 akçe maaşı olan yeniçerililerin maaşını buçuk artırıp 3.5 akçeye çıkararak isyanı bastırıyor. Tepe adı “Buçuk Tepesi” olarak kalıyor cevabını aldık.


Ayrıca Sultan II.Beyazıd'in 1484-1488 yılları arasında yaptırdığı mimari Hayreddin olan yüze yakın kubbeyle örtülü II.Beyazıd külliyeside gezildi Osmanlının Tıb iliminde ne kadar ileri olduğu gözlendi. Avrupa'da delilik denilen akıl hastaların "Şeytandır" gerekçesiyle yakılmasına karşın, akıl hastalarının müzik ile tedavisi yapıldığı kısımlar gezildi. II.Beyazid Kompleksi Cami, tıp medresesi, imaret, darüşşifa, hamam, mutfak, Erzak depoları ve diğer bölümleriyle geniş bir alana yayılmış.


İçerde okuduğumuz bilgilere göre; Evliya Çelebi burada "hastalara deva, dertlilere şifa, divanelerin ruhuna gıda ve def'i sevda olmak üzere" haftada üç gün hastalara ve delilere büyük kubbenin altında musiki faslı verdiklerini; neva, rast, dügah, çargah ve suzinak makamlarını çaldıklarını, mevsim çiçekleri gül, karanfil, sümbül, reyhan ve misk-i rum koku ve renklerinde de tedavi yapıldığını, Binanın her tarafından dinlenebilen bu konserler kadar; su sesi ve güzel kokulardan yararlanarak ruh hastalarının tedavisi yoluna gidildiğini öğreniyoruz.


Eski Osmanlı sarayı ve Mimar Sinan eserleri Başta Selimiye cami olmak üzere kültür değerlerimiz ziyaret edildi.


Edirne ilimiz gerçekten turizmde kültür varlıkları ile turizmde önemli destinasyon


yilmazparlar@yahoo.com

10 Temmuz 2012 Salı

AVANSAS, OFİS MALZEMELERİ -YILMAZ PARLAR





AVANSAS, OFİS MALZEMELERİ PAZARINA YENİ BİR SOLUK GETİRİYOR


4.000 müşterisi bulunan Avansas “Kazandıran Ofis Marketiniz”, Türkiye ofis malzemeleri pazarına damgasını vuruyor. Bir online alışveriş şirketi olan Avansas ayrıca güçlü bir satış ekibi ile offline müşterilerine de hizmet veriyor. Deneyimli, başarılı ve itibar sahibi yatırımcılar tarafından desteklenen, Genel Müdür Rainer Thews liderliğindeki yeni üst yönetimi ile Avansas “Kazandıran Ofis Marketiniz” önüne güçlü hedefler koyuyor.
10 Temmuz 2012, İstanbul; Büyük, küçük her tip şirkete ofis malzemeleri alanında hizmet veren Avansas düzenlediği bir basın toplantısı ile yeni iş konsepti ve iş hedefleri hakkında bilgileri kamuoyu ile paylaştı.
Halihazırda 4.000 müşterisi olan Avansas, 3 ila 4 milyar TL arası olduğu tahmin edilen Türkiye ofis malzemeleri pazarındaki payını giderek artırıyor. Şirketin 2015 pazar payı hedefi % 10, satış hedefi ise 400 milyon TL üzerinde. Avansas uzun vadede ise pazar payını %35'e, cirosunu 1 milyar TL'ye yükseltmeyi hedefliyor.
Avansas “Kazandıran Ofis Marketiniz”, perakende, tekstil ve inşaat sektörlerinde yatırımları ile tanınan Peker Ailesi tarafından kuruldu. 2011 yılı itibariyle ise Topbaş ailesi de Avansas'ın yatırımcıları arasına katıldı. Bu çerçevede yönetim kurulu farklı sektörlerdeki başarılarıyla tanınan, itibar sahibi isimlerden oluşuyor.
Hedeflenen hızlı büyümeye hazırlık olarak Avansas 1 Temmuz 2012 itibariyle A.Ş.statüsüne geçti; bu süreçte Genel Müdür Rainer Thews liderliğinde yeni bir üst yönetim ekibi oluşturuldu.
B2B ve e-ticaret dahil olmak üzere, perakende sektöründe kapsamlı bir uzmanlığı bulunan Genel Müdür Rainer Thews'in alanında kanıtlanmış bir çok başarı kaydı bulunuyor. 53 yaşında olan Rainer Thews, Avansas’ın Genel Müdürlüğü görevine gelmeden önce, ofis malzemeleri alanında dünya lideri olan Staples şirketinin Almanya, Macaristan, Avusturya ve Polonya Bölge Başkanı olarak çalışıyordu.
En geniş ürün gamı, güçlü hedefler
Tartışmasız pazar lideri olma vizyonu ile hareket eden Avansas “Kazandıran Ofis Marketiniz”, hizmet kalitesi, zengin ürün portföyü, güçlü teknolojik ve lojistik altyapısını iyi planlanmış büyüme stratejileriyle birleştirerek ofis malzemeleri pazarına yepyeni bir soluk getiriyor.
Bu pazarın yeni ve dinamik oyuncusu Avansas, kurumsal müşterilerine iyi tanınan yerel ve uluslararası markalardan oluşan Türkiye'deki en zengin ofis malzemeleri portföyünü sunuyor. Avansas 8 ana ürün kategorisinde toplam 7.000 farklı ürün sunmayı hedefliyor. Bu ürün kategorileri şunlardan oluşuyor: Kâğıt, Mürekkep & Toner, Temizlik, Gıda, Ofis Makineleri, Teknoloji / Aksesuarlar ve Mobilya.
Avansas, potansiyel müşterileri olarak orta ve küçük işletmelerin yanısıra büyük işletmeler ve kamu kuruluşlarına da ulaşmayı hedefliyor. Şirket, tüm müşterilerine en son teknoloji ile geliştirilmiş kolay kullanımlı online hizmetler sunuyor, ayrıca ek olarak bünyesindeki satış ve kilit müşteri yönetim ekibi ile büyük ve orta ölçekli işletmeler ile de doğrudan ilişkiye geçiyor. Avansas Ofis Market müşterileri, www.avansas.com web sitesi üzerinden uygun ve istikrarlı fiyatlarla kaliteli ürünler satın alabiliyorlar.
Şirket özellikle orta ve küçük işletmelere odaklanıyor, onlara güvenilir bir hizmet sunarak verimliliklerine ve rekabet avantajlarına destek oluyor.
Bir sonraki iş günü teslimat
Avansas, tüm faaliyet ve kararlarında öncelikle müşterilerinin menfaatlerini göz önünde bulunduruyor. Onlara, güçlü ve deneyimli ekibiyle güvenilir hizmet, kaliteli ürünler, rekabetçi fiyatlar ve bir sonraki iş günü teslimat avantajını sunuyor. Avansas, bu uygun ve istikrarlı fiyat politikası sayesinde kamu ve özel sektör kuruluşlarına ofis malzemeleri ihtiyaçlarının maliyetini kontrol etmelerine yardımcı oluyor. Avansas’ın bütün bu hizmetleri gerçekleştirmek için Dudullu, İstanbul'da bulunan 6.000 m²'lik bir deposu ve güçlü bir lojistik altyapısı bulunuyor.
Avansas müşterileriyle ihtiyaçları doğrultusunda irtibata geçiyor. Online bir şirket olmasının yanı sıra şirketin ayrıca bir satış ekibi bulunuyor ve müşterilerine bu kanaldan ek offline hizmetler de sunuyor.
Avansas, gelişmiş ve sofistike web altyapısı sayesinde güçlü perakende faaliyetleri yürütmesinin yanı sıra ofis malzemeleri pazarındaki e-ticaret faaliyetlerini güçlendirecek.
İş ortakları için “kazan- kazan” modeli
Avansas, ofis malzemeleri üreticilerine uzun süreli 'kazan-kazan' modeline odaklı bir iş ortaklığı fırsatı sunuyor. Avansas’ın tedarikçileriyle ilişkilerinin temel ilkeleri arasında satın almayı vadettiği ürünleri eksiksiz satınalmak ve ödemelerini zamanında yapmak bulunuyor.
Şirket, bir yandan müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılarken, aynı zamanda onlara maliyet tasarrufu sağlayacak kaliteli ürünler arıyor. Bu çerçevede Avansas sadece operasyonel mükemmelliğini destekleyecek tedarikçilerle birlikte çalışıyor.
Avansas “Kazandıran Ofis Marketiniz”: “Her ölçekten şirketin para ve zamandan tasarruf etmesine yardım ediyoruz!”
Avansas Genel Müdürü Rainer Thews basın toplantısıyla ilgili olarak şunları söyledi:
"Avansas Ofis Market, iş modeliyle Türkiye ofis malzemeleri pazarına yeni bir soluk getiriyor. Türkiye'deki her ölçekten şirketin ofis malzemeleri temin ederken para ve zamandan tasarruf etmelerine yardımcı oluyoruz. Müşterilerimize 8 kategoride yaklaşık 7.000 farklı ürünü sabit ve rekabetçi fiyatlara sunmakla kalmayacak, siparişlerini bir sonraki iş gününde kapılarına teslim edeceğiz."


Avansas Hakkında
Avansas Ofis Marketi Türkiye ofis malzemeleri pazarına, sunduğu iş modeli ile yeni bir soluk getiriyor. Halihazırda 4.000 müşterisi bulunan Avansas Ofis Marketi dinamik Türk ekonomisinin büyüklü küçüklü tüm şirketlerine ofis malzemeleri tedarikinde hem paradan hem zamandan tasarruf imkanı sağlıyor.
Avansas Ofis Marketi müşterilerine, 8 ana kategoride 7000’e yakın farklı ürün ile istikrarlı ve rekabetçi fiyatlar sunmayı hedefleyerek, siparişlerini ertesi iş günü kapılarına teslim ediyor.
Avansas Ofis Marketi, hizmet kalitesi, zengin ürün portföyü, güçlü teknolojik ve lojistik altyapısı, iyi planlanmış büyüme stratejileriyle Türkiye ofis malzemeleri pazarının lideri olmayı hedefliyor

yilmazparlar@yahoo.com

KAREL, YENİ ÜRÜNLERİYLE-YILMAZ PARLAR









KAREL, YENİ ÜRÜNLERİYLE 40 MİLYAR DOLARLIK YAZILIM PAZARININ ÖNEMLİ OYUNCULARINDAN BİRİ OLACAK


Ar-Ge çalışmalarıyla yenilikçi ürünler geliştiren Karel, IP Santralleri, Tümleşik İletişim Sistemleri, Çağrı Merkezi, Bulut Çözümleri ve Görüntülü İletişim ve Güvenlik Sistemleri alanlarında yeni ürün ve çözümler sunuyor. Karel yeni ürün ve çözümleriyle 2023 bilişim hedefleri doğrultusunda 40 milyar dolar olması beklenen Türkiye'nin yazılım ve katma değer pazarının önemli oyuncuları arasına girmeyi hedefliyor. Bu stratejik hamle ile 25 yıldır yarattığı ekonomik katkıyı artırarak sürdürecek.

05 Temmuz 2012, İstanbul; Türkiye'de PBX pazar liderliğinin yanı sıra, 30’dan fazla ülkeye Karel markasıyla ürün ve teknoloji ihraç eden, dünyanın en büyük 15 PBX üreticisinden biri olan Karel, 5 yeni kategorideki yeni ürünleriyle yazılım ve katma değerli hizmetler pazarında ağırlığını artırıyor. Karel'in yeni ürün ve çözümleri arasında IP Santralları, Tümleşik İletişim Sistemleri, Çağrı Merkezi, Bulut Çözümleri, Görüntülü İletişim ve Güvenlik Sistemleri yer alıyor. Karel, yeni hedefleri doğrultusunda Türkiye ekonomisine ek katkı sağlamayı amaçlıyor.

Yeni Karel ürünleri kolay yönetim, tasarruf ve kesintisiz iletişim özellikleriyle dikkat çekiyor

Karel'in IP iletişim çözümleri, küçük ofislerden çok ofisli şirketlere kadar tüm kurum ve kuruluşları iletişimde IP altyapısının avantajlarından faydalandırmak için tasarlandı. 2 aboneden 32.000 aboneye kadar kapasitesi bulunan çözümler analog, sayısal yapıları bir arada sunuyor. Ses, veri ve görüntüyü tek bir iletişim altyapısında birleştiren Karel IP İletişim Çözümleri, her ölçekte işletmeye esnek, kolay yönetilen, tasarruflu ve kesintisiz iletişim imkânı yaratıyor.

Karel’in yeni nesil kurumsal tümleşik iletişim uygulama platformu olan Karel UCAP ise orta ve büyük kapasiteli işletmelerin değişen ve farklılaşan iletişim ihtiyaçlarını karşılıyor. Karel UCAP, ses, görüntü, tümleşik mesajlaşma, gelişmiş konferans, durum bilgisi, anlık mesajlaşma, faks, e-posta ve mobilite gibi özelliklerin bir arada çalışmasını ifade ediyor.

Karel'in müşterileriyle hızlı, etkin iletişim kurmayı ve müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen işletmelere yönelik ürünü de Karel IP Çağrı Merkezi Çözümü. Karel'in esnek, ölçeklenebilir, mekândan bağımsız ve uygun maliyetli çağrı merkezi çözümü, tamamen IP altyapısı üzerinde tasarlanan web arayüzleri üzerinden hizmet veriyor.

Karelport, bulut bilişimi modeliyle Karel IP iletişim sistemlerine sürekli yeni faydalar kazandırıyor. Karel ve iş ortaklarının geliştirdiği kurumsal uygulamalar ile kullanıcıyı buluşturan, kurumsal ihtiyaçlara yönelik ürün ve fırsat paketleri pazarlayan, kullanımı kolay, uygun maliyetli, tasarruf sağlayıcı, verimlilik arttırıcı bir hizmet limanı olma özelliğini taşıyor.

Karel'in Görüntülü İletişim ve Güvenlik Sistemleri ürün gamında da ev, ofis gibi en küçük kapasiteden, kamu ve özel sektör kurumlarının en yüksek kapasitedeki anahtar teslimi projelerine kadar tüm ihtiyaçlara cevap verecek şekilde, çeşitli teknoloji, özellik ve kapasitelerde güvenlik sistemleri yer alıyor.

Değişen iş süreç ve modelleriyle uyumlu, yenilikçi çözümler

Bilişim sektörünün Türkiye’nin büyümesi için stratejik sektör konuma geldiğini ifade eden Genel Müdür Yardımcısı Osman Duman sözlerine şöyle devam etti:

“Türkiye’de bilişim sektörünün 4 kat büyüyerek 2023 yılında 160 milyar dolarlık hacme ulaşması bekleniyor. Karel olarak bu büyüme hedefine paralel bir vizyon belirledik. Alanımızı bugün büyüklüğü 250 milyon dolar olan donanım ağırlıklı PBX pazarından yazılım ve katma değer hizmetleri pazarına doğru genişletiyoruz. Bu pazar segmenti önümüzdeki 10 yıl içinde 40 kat ile en fazla büyümenin beklendiği alan olacaktır.

Değişen iş süreç ve modellerine uyumlu, yenilikçi çözümlerimiz bizi hedeflerimize taşıyacak kilit unsurlar olacak ve Süreç Yönetimi, Kaynak Yönetimi, Müşteri Yönetimi ve Güvenlik alanlarında önemli faydalar sunacaktır.”

Karel’in hali hazırda 4.000’in üzerinde nitelikli istihdam gücünü sektöre kazandırdığını ifade eden Genel Müdür Yardımcısı Osman Duman sözlerine şöyle devam etti:

“Kendi Ar-Ge çalışmalarımızla geliştirdiğimiz ürün ve çözümlerimiz ile bugün Türkiye’nin haberleşme elektroniği alanında yabancı ortağı olmayan en büyük kuruluşuyuz. Geçtiğimiz 25 yılda Türkiye ekonomisine 2,2 milyar dolar ekonomik katkı yarattık. Ürün ve hizmet alanında yürüttüğümüz rekabetçi fiyat politikaları sayesinde 3,6 milyar doların üzerinde tasarruf sağladık. Bu rakamlar, 2023 yılı bilişim sektörü hedefleri doğrultusunda Karel’in ülke ekonomisine sağlayabileceği yeni katkıların somut göstergesidir.”

Türkiye’de her 3 şirketin 2’sinde Karel PBX santrali kullanılıyor
Türkiye’de 575.000’in üzerinde kurulu PBX santrali ile her 3 şirketin ikisinde yer aldıklarını ifade eden Karel Pazarlama Direktörü Nurşen Yıldırım ise şunları söyledi:

“Recon araştırma şirketinin yaptığı araştırmaya göre Karel Türkiye’de kendi sektörünün en değerli markası konumundadır. Ülke çapında 320 Karel yetkili satıcısı ve 1500’den fazla satış noktasıyla 81 ilin tamamında faaliyet gösteriyoruz.”

Dünya’da 9,5 milyondan fazla kişi Karel kullanıyor
Başarılarının sadece Türkiye ile sınırlı olmadığını ifade eden Yıldırım şöyle söyledi:
“Avrupa’nın en büyük 3, dünyanın ise en büyük 15 PBX üreticisinden biriyiz. Bir Türk markasını küresel pazarlarda temsil etmenin gururu ile 30 ‘u aşkın ülkeye ürün ve hizmet sunuyoruz. Yeni ürünlerimizle yazılım ve katma değer pazarında da başarılara imza atacağımıza inanıyorum.”

Karel hakkında:
Özgün telefon santrali tasarımları ile Türkiye’de kurumsal haberleşme pazarının elektromekanik sistemlerden elektronik sistemlere geçişine öncülük ederek PBX pazarını yaratan Karel, uluslararası araştırma kurumu MZA verilerine göre konusunda dünyanın ilk 15 üreticisi arasında yer alıyor. 1986 yılında kurulan Karel, bugün yenilikçi iletişim teknolojilerini tüm dünyaya sunan pazar lideri bir firma. Karel kamu ve özel sektör işletmelerinin ihtiyaçlarına yönelik, her kapasite segmentinde ve farklı ihtiyaçlar için farklı teknolojilerde iletişim ürün ve çözümleri geliştirmekte, üretmekte ve bunların yurtiçi ve yurtdışı satış ve pazarlamasını gerçekleştirmektedir

yilmazparlar@yahoo.com

SANATÇILAR CAFE BEŞİKTAŞ'TA ACILDI-YILMAZ PARLAR


SANATÇILAR CAFE BEŞİKTAŞ'TA acildi
Beşiktaş'ın Kentsel standartlarını yükseltmek for çalısan Beşiktaş Belediyesi parklardaki cafeleri çağdaş Bir anlayışla yenilemeye ve Beşiktaşlıların hizmetine sunmaya kadar devam edebiliriz ediyor. Gecen Hafta "Kültür Cafe" nin açılışını yapan Belediye, 9 Temmuz Pazartesi GÜNÜ "Sanatçılar Cafe" nin açılışını yaptı. "Statistics Cafe" imkb 11 Temmuz'da hizmete girecek.

10 Temmuz 2012, İstanbul; Beşiktaş'ın Kentsel ve kültürel standartlarını yükseltmek for continuous çalısan Beşiktaş Belediyesi, Gecen Hafta açılışını yaptigi Kültür Cafe'nin ardından Yeni Bir ​​cafeyi daha hizmete soktu. Beşiktaş Belediyesi, 9 Temmuz Pazartesi GÜNÜ Akatlar Sanatçılar Parkı'nda "Sanatçılar Cafe" yi acti. "Sanatçılar Cafe" nin saat İşlem 19.00 'da gerçekleşen açılışına Beşiktaş Belediye Baskanı İsmail Ünal katıldı.

11 Temmuz Çarşamba GÜNÜ de Konaklar Statistics Parkı'nda "Statistics Cafe" yi açılacak. Beşiktaş Belediyesi'nin açtığı çağdaş cafeler sabah 08.00 'dan Gece saat 00.30' a Kadar Beşiktaşlılara Hizmet verecek. Kentlikart sahipleri, Gaziler ve Engelli vatandaslar cafelerde yüzde 50 indirimden yararlanacaklar.

yilmazparlar@yahoo.com

Oyun Endüstrisi Türkiye’de İş Dünyası Dergisinde-Yılmaz Parlar

    Oyun Endüstrisi Türkiye’de İş Dünyası Dergisinde Genel Yayın Yönetmenliğini Celal Toprak’ın yaptığı Türkiye’de İş Dünyası Dergisi, iş dü...